HRMarket-Catalogul Resurselor Umane din Romania

Acasa
Despre noi
Firme de recrutare
Firme de training
Firme de consultanta in HR
Locuri de munca
Stiri si noutati
Articole si interviuri

 

Cerere inscriere firma
Inscrie-ti si tu firma acum in primul catalog de Resurse Umane din Romania!
Cautare in HR Market
Newsletter HR Market
Ultima companie inscrisa in catalog
Best Consulting




 
 
Top Firme HR
Lugera&Makler
 
Downie management Consulting
 
EXCON CONSULTANTA
 
PSIHOSELECT
 
Sincron HR
 
APT
 
TBS
 
Trainart
 
Acasa Blog Parteneri Contact

 

Stiri si noutati din domeniul Resurselor Umane

 
 

05 Martie 2007 - Angajatori de TOP - Cel mai mare targ de cariera


Catalyst Solutions organizeaza in luna Aprilie cel mai mare eveniment de cariera din Romania: Angajatori de TOP. Evenimentul va reuni 100 de companii participante si 12.000 de tineri profesionisti cu varsta in intervalul 20-30 de ani.

Prima editie a evenimentului s-a desfasurat la Sala Palatului pe 27-28 octombrie 2006 avand o campanie extinsa de promovare care a atras un numar record de participanti: 12.000 de cadidati au vizitat standurile si au participat la prezentarile de companii.

Printre companiile care au participat la ultima editie se numara:
BRD - Groupe Societe Generale, Dacia Groupe Renault, Cosmote, Microsoft, Remtelecom, Zapp, P&G;, Lafarge Romania, Quadrant Amroq Beverages, Tenaris Silcotub, UPC, Genpact, Lyngsoe, Coca-Cola HBC, IBM, TMF, IPSOS Interactive Services, Pfizer, ING Bank, Xerox, Capgemini, Route 66, Impact, Accenture, Tornado.

Ce este diferit la aceasta editie a targului de cariera Angajatori de TOP:

1. Targetul de tineri profesionişti pe care îl atragem:
- studenţi şi tineri cu experienţă
- vârste între 20 - 30 de ani
- studii superioare
- persoane cu potenţialul şi dorinţa de a îşi dezvolta o carieră într-o companie de renume
2. Profilul companiilor participante:
- companii de talie mare şi mijlocie
- lider de piaţă pe segmentul lor
- companii care sunt conştiente de importanţa capitalului uman şi investesc constant în el
3. Atragerea de candidaţi “inactivi”
- intensitatea şi amploarea campaniei de promovare a evenimentului face ca la eveniment să se prezinte şi candidati care în mod normal nu îşi caută un loc de muncă şi care nu pot fi găsiţi prin canalele clasice de recrutare
- ultimul eveniment a avut o amploare nationala – cu 12.000 de participanti
6. Amploarea natională a evenimentului
- campania de promovare va avea şi o componentă naţională, obiectivul fiind de a atrage candidaţi şi din alte oraşe.
- aceştia vor avea posibilitatea de a se prezenta la eveniment sau de a aplica online la poziţiile deschise de angajatorii prezenţi pe www.hipo.ro

Mai multe detalii despre editia din aceasta primavara gasiti pe www.hipo.ro





footer
    Blog Parteneri Contact Termeni si conditii  
 
Copyright © 2006 - 2009 HRMarket.ro. All rights reserved.
programming by AdWorks webdesign