HRMarket-Catalogul Resurselor Umane din Romania

Acasa
Despre noi
Firme de recrutare
Firme de training
Firme de consultanta in HR
Locuri de munca
Stiri si noutati
Articole si interviuri

 

Cerere inscriere firma
Inscrie-ti si tu firma acum in primul catalog de Resurse Umane din Romania!
Cautare in HR Market
Newsletter HR Market
Ultima companie inscrisa in catalog
Best Consulting




 
 
Top Firme HR
Lugera&Makler
 
Downie management Consulting
 
EXCON CONSULTANTA
 
PSIHOSELECT
 
Sincron HR
 
APT
 
TBS
 
Trainart
 
Acasa Blog Parteneri Contact

 

Stiri si noutati din domeniul Resurselor Umane

 
 

19 Februarie 2007 - Communication over the Telephone. Curs deschis cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor). 5 martie

Marea majoritate a oamenilor vorbesc la telefon. Este ceva firesc, cu care ne-am obisnuit. Daca insa, persoanele cu care vorbesti la telefon sunt clientii sau potentialii clienti ai companiei pe care o reprezinti - acest program este pentru tine!

Cursul deschis Communication over the Telephone se adreseaza tuturor persoanelor care folosesc telefonul ca instrument de business.

In urma acestui program participantii isi vor imbunatatii abilitatile de comunicare la telefon dezvoltandu-si acele competente necesare pentru a crea o relatie de tip “Business Friendly”. De asemenea, ei vor invata cum sa creeze o prima impresie calda si prietenoasa, sa foloseasca corect numele clientului, sa puna un apel in asteptare intr-o maniera profesionista, sa obtina toate informatiile de la un apelant, sa transfere apelurile in mod eficient, sa ofere asistenta cand cel apelat nu este disponibil si nu in ultimul rand, sa emane incredere la fiecare apel.

Din agenda:
• „De la taios la politicos”
• Elementele comunicarii la telefon
• Ce este relatia tip "Business Friendly" in Customer Service?
• Cele cinci principii ale conceptului "Business Friendly"
• Zece tehnici care cresc eficienta in primirea, rezolvarea si redirectionarea apelurilor telefonice
• Cele trei parti ale salutului de intampinare la telefon si scopul lor
• Concluzii si Plan de actiune.

Nu este necesara o pregatire anterioara specifica pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate.

Data: 5 martie
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Trainer: Bogdan Grosu


Telephone Doctor a fost infiintata in 1983 de catre Nancy Friedman iar de atunci a pregatit in domeniul Customer Service angajatii a peste 20.000 de companii din intreaga lume. Programele si instrumentele de training au fost traduse in peste 14 limbi astfel incat peste un milion de oameni au fost pregatiti de catre Telephone Doctor. În Romania participa lunar la programele Telephone Doctor in medie 150 de angajati ai unor companii de renume la nivel national si international.


Bogdan Grosu si-a legat cea mai mare parte a carierei profesionale de domeniul interactiunii cu clientii la orice nivel. Activand in cadrul uneia din cele mai mari companii multinationale din domeniul telecomunicatiilor, a dezvoltat si sustinut programe de training pentru relatii cu clientii, vanzare la telefon si colectare de debite. Experienta practica in customer service de peste 5 ani il recomanda ca fiind un bun trainer, dubland in cadrul sesiunilor sale, know how-ul de o foarte buna calitate cu exemple relevante.



***
Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise:
www.qualians.com


Contact

Telefon: 021 327 08 39
Fax: 021 327 08 40
e-mail: [email protected]

www.qualians.com

footer
    Blog Parteneri Contact Termeni si conditii  
 
Copyright © 2006 - 2009 HRMarket.ro. All rights reserved.
programming by AdWorks webdesign