spatiu
Catalog Resurse Umane

Acasa
Despre noi
Firme de recrutare
Firme de training
Firme de consultanta in HR
Locuri de munca
Stiri si noutati
Articole si interviuri
Forum

 

Cerere inscriere firma
Inscrie-ti si tu firma acum in primul catalog de Resurse Umane din Romania!
Cautare in HR Market
Newsletter HR Market
Ultima companie inscrisa in catalog
TBS




 
Acasa Forum Blog Parteneri Contact

 

Articole si interviuri din domeniul Resurselor Umane

 
 

Sincron – Managementul inteligent al procesului de recrutare



CATEVA PROBLEME ALE PROCESULUI DE RECRUTARE

O privire atenta asupra procesului de business in domeniul recrutarii identifica ca generale urmatoarele probleme:

MANAGEMENTUL RESURSELOR
Specialisti din domeniul recrutarii sunt confruntati cu gestionarea unui volum foarte mare de informatie. Datele despre candidati sunt colectate dintr-o mare diversitate de surse, ce trebuie gestionate simultan iar introducerea in sistem a datelor candidatilor consuma o mare parte din timpul de lucru

MANAGEMENTUL PROCEDURILOR
Aplicatiile cu care sunt gestionate datele candidatilor sunt neunitare, datele sunt stocate in locuri diferite (mail-uri, fisiere, foldere diferite, fax-uri etc.), fara posibilitatea schimbului facil de informatie, care sa provina dintr-o baza de date unica, centralizata. Datorita lipsei unor instrumente performante de cautare pe criterii multiple a candidatilor pentru diverse proiecte, specialistii au dificultati in identificarea candidatilor potriviti, care sa corespunda fidel tuturor criteriilor de recrutare ale clientului

MANAGEMENTUL PROIECTELOR
Datorita lipsei unor instrumente performante de lucru, creste timpului alocat proiectelor si scade eficientei proceselor. Gestionarea deficitara a proiectelor finalizate, datorita lipsei unor aplicatii dedicate duce la imposibilitatea valorificarii informatiilor colectionate, ca posibile surse pentru proiecte viitoare.

PROPUNEREA SINCRON

Sincron este un instrument pentru managementul inteligent al procesului de recrutare dezvoltat de compania Senior Software, reprezentand una dintre cele mai avansate aplicatii informatice de management al procesului de recrutare pe piata romaneasca. Structurat pe module relationale, Sincron ofera accesul rapid la lista de CV-uri, cautari complexe in baza de date si o utilizare ergonomica. Arhitectura Sincron permite utilizatorului, operator sau consultant HR, sa intervina in adaptarea aplicatiei pentru cerintele reale aparute in timpul procesului de recrutare. Acomodarea cu mediul de lucru Sincron nu ridica probleme, utilizatorul are la dispozitie o interfata intuitiva, iar dupa un timp redus este capabil sa foloseasca aplicatia fara suport tehnic suplimentar.


Cum raspunde un software de recrutare problemelor curente de proces

Pe baza studierii atente a acestor probleme, impreuna cu specialisti experimentati din domeniul recrutarii, Sincron este o aplicatie conceputa pentru a raspunde punctual acestor probleme intalnite la fiecare pas de orice specialist sau companie din domeniul recrutarii.

EFICIENTIZEAZA MANAGEMENTUL RESURSELOR

Sincron ofera posibilitatea administrarii facile a unor volume foarte mari de informatii, datorita tehnologiilor performante utilizate. Introducerea datelor esentiale despre candidate este rapida si facila (o medie de 3 minute pentru un candidat). Aplicatia dispune de un sistem performant de organizare, memorare, transfer si prelucrare a informatiilor fiind un instrument indispensabil pentru gestionarea performanta a resurselor firmei: capital uman, informational, financiar, material si de timp.

CONTROLEAZA MANAGEMENTUL PROCEDURILOR

Sincron sprijina unificarea metodelor de lucru pentru toti utilizatorii, avand in acelasi timp o baza de date unitara si centralizata, disponibila pentru toti utilizatorii sistemului. In acest fel se obtine o accelerare a proceselor de descentralizare, de definire a obiectivelor si delegare, prin alocarea uniforma a sarcinilor catre utilizatori. Aceste demersuri vor conduce in mod necesar spre o calitate superioara a comunicarii interne si cresterea vitezei de informare pe orizontala si verticala intre consultantii si operatorii HR;

VALOARE ADAUGATA IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR

Posibilitatea reactivarii informatiilor colectate de-a lungul timpului in baza de date, pentru proiecte noi de recrutare este fundamentala in castigarea de timp pretios. Sincron dispune de asemenea de facilitate de vizualizare instantanee si permanenta a activitatii de recrutare, pe orice perioada de timp, pentru motivarea si evaluarea consultantilor si operatorilor HR.

Rezultatele imediate vizate de implementarea Sincron conduc catre o reducere semnificativa a costurilor procesului de recrutare, cresterea vitezei de reactie in relatia cu clientii si eficienta in utilizare prin cresterea productivitatii


CE FACE SINCRON

Structura functionala a aplicatiei Sincron opereaza pe baza unei arhitecturi de proces pe niveluri multiple:

Modul CANDIDAT

Modulul de candidati SINCRON este modulul principal al aplicatiei, baza de pornire a tuturor proceselor de recrutare si plasare de personal. Este conceput ca arhiva de candidati, pentru fiecare candidat existand un set de date stocate, precum si posibilitatea de a salva CV-uri in diverse formate: .doc, .pdf, .rtf, .htm si .html). Aplicatia este proiectata in sensul cresterii cantitative si calitative a bazei de date de selectie pentru diverse job-uri. Mecanismul de administrare a bazei de date de candidati este simplu, urmand un traseu firesc: adaugare, cautare in baza de date si editarea datelor candidatilor.

Modul PROIECT

Procesele de recrutare sunt reunite in sistemul SINCRON sub numele generic de proiecte. Existenta unui proiect este marcata de anumite etape, cum ar fi: crearea proiectului si parcurgerea celor patru pasi de selectare de personal (faza de cautare, faza de interviu telefonic, interviul propriu-zis, lista finala pentru client). Crearea unui proiect nou in sistem se realizeaza cu ajutorul formularului de adaugare, accesibil selectand „adauga” aferent proiectelor. Asemenea formularului de adaugare de candidati, formularul de adaugare de proiecte este impartit in 5 blocuri functionale.

Blocul de definire a proiectului stabileste elemente de referinta, precum: data de inceput a proiectului, durata, postul disponibil, numarul de pozitii disponibile, compania angajatoare, codul proiectului, textul brut al contractului, contractul in unul din formatele acceptate (.doc, .pdf, .rtf, .htm, .html), taxa perceputa pentru finalizarea proiectului, garantia pentru angajatul plasat.

Modul RAPORT

Modulul asigura generarea si analiza rapoartelor de activitate pentru eficienta proiectelor in curs sau a proiectelor viitoare.

RAPORT - CONSULTANT
Raportul privitor la consultant vizeaza activitatea acestuia intr-un interval de timp, cuprins intre „Data start” si „Data final”, la proiectele selectate din lista. Raportul afiseaza numarul de candidati introdus de consultant in fiecare din cele patru faze ale procesului de recrutare in intervalul definit.

RAPORT - PROIECT
Raportul referitor la proiecte ghideaza activitatea pe 2 intervale de timp care au aceeasi data de inceput pentru proiectele selectate, finalizate sau in derulare. Accesand „Vizualizare raport”, se afiseaza raportul conform datelor selectate


Modul ESTIMARE

Modulul asigura o estimare a timpului acordat diverselor activitati, contribuind la imbunatatirea activitatii pentru proiectele in curs sau pentru proiectele viitoare, prin comparatii relevante. SINCRON permite salvarea unor posibile instante si compararea cu rezultatul final pentru a optimiza planificarea uniforma a procesului de plasare a fortei de munca pentru proiecte a echipelor de recrutare.

ESTIMARI PROIECTE
La demararea unui nou proiect, consultantul HR estimeaza durata totala a recrutarii si numarul de candidati selectati la fiecare faza a proiectului, pentru fiecare proiect in parte. Orice utilizator poate alege un proiect pentru a vizualiza estimarile sau toate estimarile facute pentru toate proiectele.

ESTIMARI SARCINI
SINCRON permite o planificare uniforma a lucrului pentru optimizarea activitatii echipelor de recrutare, in functie de proiecte si prioritati. Alegand data, se listeaza estimarile al caror interval cuprinde data cautata. Utilizatorul are posibilitatea de a adauga estimari de sarcini. Dupa alegerea perioadei de timp, se completeaza formularul sarcinii respective, adaugand activitatile consultantilor pe proiectele definite in sistem.

Modul CALENDAR

Modulul asigura planificarea timpului, a spatiilor si consultantilor disponibili optimizand astfel administrarea procesului de recrutare si plasare a fortei de munca. Sincron are implementat un calendar pentru evidenta completa, alocarea uniforma a activitatii si pentru evitarea suprapunerilor in program. Se pot selecta data si ora unei programarii, consultantul propus, sala de desfasurare, titlu programarii si observatii.

Modul COMUNICARE

Modulul Comunicare faciliteaza transmiterea de mesaje prin email catre un candidat, catre grupuri de candidati sau catre toti candidatii, in urma selectiei din rezultatele furnizate de filtrele de cautare, printr-un simplu click.

Trimitere email catre candidati
• Candidatilor selectati in urma filtrarilor li se pot trimite mesaje prin intermediul email-ului, pentru o comunicare rapida, simpla si eficienta, printr-un simplu click.
Email-uri predefinite (email templates)
• Continuturile de email pot fi adaugate, redactate, salvate, activate si utilizate atunci cand este necesar. Continutul email-ului se redacteaza intr-un editor complex, cu diverse optiuni pentru formatarea textului.
Semnaturi predefinite (signature templates)
• Semnaturile pot fi adaugate, modificate, salvate, activate si utilizate atunci cand este necesar. Continutul semnaturii se redacteaza intr-un editor complex, cu diverse optiuni pentru formatarea textului.

CONFIGURARE

Modulul asigura functionalitati sporite in configurarea extrem de versatila a aplicatiei. Operatorul poate adauga sau modifica informatii din baza de date, informatii despre conturi de utilizatori sau generarea dinamica de optiuni si meniuri necesare in cadrul programului.

MANAGEMENTUL CONTURILOR

Accesul in aplicatia software se realizeaza pe baza unui sistem de autentificare prin utilizator si parola. Numele de utilizator este unic in sistem, acesta fiind adresa de email a utilizatorului.Exista trei tipuri de utilizatori: senior consultant, junior consultant si operator. Numarul utilizatorilor si competentele lor in sistem sunt configurabile de catre persoana care este editorul conturilor.

NOMENCLATOARE

Nomenclatoarele sunt parte integranta a managementului sistemului. Acestea sunt liste de elemente care populeaza aplicatia unitar. Elementele listelor sunt utilizate pentru a defini sau completa diverse formulare si etape in derularea procesului de business care sta la baza intregii aplicatii, in mecanica stocarii in baza de date cu potentiali candidati, pe de-o parte, si mecanismele recrutarii de personal, pe de alta parte. In functie de continutul si de modul in care populeaza aplicatia, nomenclatoarele din sistemul Sincron sunt impartite in patru mari categorii: simple, ordonate, complexe si complex ordonate.


AVANTAJELE IN EXPLOATAREA UNUI SOFTWARE DE RECRUTARE

SUPORTUL TEHNIC

Suportul tehnic complet este disponibil clientilor cu licenta valida de utilizare. Pentru orice solicitare de suport se poate folosi o adresa de email dedicata. In contractul standard de mentenanta sunt incluse update-uri regulate ale solutiei care aduc imbunatatiri si functionalitati suplimentare.

SUPORT PERMANENT
- consultanta pentru instalarea si utilizarea aplicatiei;
- sprijin operativ prin interventii in timp real, de la distanta;
- colaborare si implicare pentru imbunatatirea aplicatiei;
- acces la documentatie.

TRAINING SI CONSULTANTA
Consultantii si operatorii HR beneficiaza de pregatire si instruire in folosirea aplicatiei Sincron, etapele de training inlesnind tranzitia catre noul produs software.

DEZVOLTARI SOFTWARE PERSONALIZATE
Solutia standard Sincron poate fi personalizata si adaptata nevoilor particulare ale fiecarui client. Aceste dezvoltari software fac obiectul unei analize preliminare a procesului de afaceri. In functie de cerintele specifice se va construi o oferta personalizata.

POLITICA DE LICENTIERE REVOLUTIONARA

Sincron propune o modalitate de licentiere revolutionara, versatila, bazata pe standardele tehnologice actuale ale platformelor de tip WEB 2.0. Aplicatia poate fi utilizata prin achizitionarea unei licente dar si pe baza unui abonament on line, ce ofera flexibilitate si acces web on demand, noul standard in oferirea de aplicatii informatice pentru managementul afacerilor.

ACHIZITIONAREA UNEI LICENTE
Sincron ofera posibilitatea acizitionarii unei licente de functionare in vederea utilizarii produsului, in functie de numarul de utilizatori. Odata achizitionata licenta de functionare, aplicatia este instalata in sistemul clientului, si poate fi folosita de utilizatorii locali.

ACHIZITIONAREA UNUI ABONAMENT
Datorita platformei tehnice pe care este dezvoltat, Sincron ofera posibilitatea utilizarii produsului prin achizitionarea unui abonament online. Acesta ofera acces la aplicatie prin internet, baza de date fiind gazduita pe un server oferit de Senior Software. Aceasta versiune nu necesita instalarea aplicatiei in sistemul utilizatorului. Utilizatorii pot beneficia de mobilitatea si flexibilitatea Internetului, accesul putand fii efectuat virtual din orice loc.


UN MODEL DE AFACERE BAZAT PE NETWORKING

Partener Sincron – software de recrutare

Odata cu lansarea pe piata in vara anului 2006, Sincron este recunoscuta ca si solutia preferata in managementul procesului de recrutare. Rezolvand problemele binecunoscute care apar in procesele de recrutare, Sincron vine sa aduca o eficienta sporita activitatii de consultanta in recrutare si sa reduca costurile asociate. Programul de parteneriat lansat de Sincron vine sa creasca valoarea solutiilor oferite, sa creeze oportunitati de afaceri pentru diferitele firme partenere si sa ofere un beneficiu sporit clientilor finali.

Program parteneriat Reseller Sincron

Modelul de parteneriat Reseller reprezinta un concept inovativ de business, ce ofera flexibilitate si oportunitati profitabile. Programul de Reseller este dedicat companiilor sau indivizilor care pot contribui la cresterea bazei de clienti Sincron, prin realizarea directa a vanzarilor catre clientii finali. Responsabilitatea este exclusiva pana in momentul semnarii contractului, urmand ca analiza si implementarea sa fie realizata de echipa de consultanta Sincron. Modelul de parteneriat Reseller este deschis atat pentru varianta de licentiere, cat si de utilizare Sincron pe baza de abonament.

Program parteneriat Consultanta Sincron

Parteneriatul pe consultanta si implementare este destinat acelor companii care pot contribui la cresterea valorii adaugate in procesul de implementare a solutiei Sincron. Programul este deschis partenerilor din intreaga tara, care au dubla competenta (atat in domeniul software cat si al resurselor umane) si doresc sa ofere solutii personalizate clientilor, avand la baza solutia standard Sincron – software de recrutare.

Program parteneriat Referral Sincron

Modelul de parteneriat Referral se adreseaza companiilor/indivizilor care detin sau opereaza un portal sau o solutie online si care pot genera solicitari de Sincron prin propriile mijloace de promovare. Acest program de parteneriat vizeaza exclusiv vanzarile de abonamente Sincron.


DESPRE SENIOR SOFTWARE

Sincron este un produs dezvoltat de Senior Software.

Senior Software este o companie privata cu capital integral romanesc infiintata in anul 2003. Activitatea companiei se desfasoara prin intermediul a doua divizii: divizia Web si divizia ERP. Senior Software ofera servicii de consultanta si dezvoltare in domeniul managementului afacerilor si strategiei de comunicare online in mediile interactive.
Senior Software- Divizia Web dezvolta si implementeaza strategii de marketing si comunicare online, bazate pe internet. Pe baza experientei acumulate dintr-un vast portofoliu de proiecte, avand clienti din cele mai diverse industrii, Divizia Web a Senior Software sprijina companiile in construirea si promovarea unor identitati web puternice si coerente.
Senior Software- Divizia ERP este specializata in servicii de consultanta si dezvoltare de aplicatii de tip Enterprise Resource Planning. Solutia proprietara, Senior.ERP Suite, este un instrument eficient, dezvoltat pentru a raspunde diverselor nevoi specifice ale organizatiilor si care include module de gestiune, contabilitate, resurse umane, mijloace fixe, vanzari in rate, analiza financiara si gestiunea activitatilor de service.


Sincron

footer
  Forum Blog Parteneri Contact Termeni si conditii  
 
Copyright © 2006 HRMarket.ro. All rights reserved.
programming by AdWorks webdesign
spatiu