Servicii oferite:
Pentru Dezvoltarea Vânzărilor
Consultanţă:
- Auditul departamentului de vânzări
- Coaching pentru îmbunătăţirea performanţei forţei de vânzări
- Construirea standardelor şi indicatorilor pentru departamentul de vânzări
- Analiza eficacităţii proceselor de vânzări
- Re-design-ul departamentului de vânzări
- Planuri de dezvoltare a carierei pentru forţa de vânzări
Training:
START – Abilităţi de Bază în Vânzări
SENIOR – Vânzări Performante
SPECIALIST – Tehnici de Vânzare “Business to Business”
STEPS – Tehnici de Vânzare Multivizită
AGREEMENT – Dezvoltarea Abilităţilor de Negociere
IMPACT – Abilităţi de Prezentare pentru Vânzări
DIRECTION – Managementul şi Conducerea Echipelor de Vânzări
PILOT – Training şi Coaching pentru Forţa de Vânzări
INFLUENCE – Foloseşte-ţi Puterea Personală
Pentru Îmbunătăţirea Relaţiilor cu Clienţii
Consultanţă:
- Auditul serviciilor pentru clienţi
- Analiza eficacităţii proceselor
- Re-design-ul Departamentului de Customer Care
- Construirea standardelor şi indicatorilor pentru Departamentul de Customer Care
- Facilitarea strategiei pentru îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii
- Studii calitative şi cantitative ale satisfacţiei clienţilor
Training:
UNDERSTANDING CUSTOMERS – Servicii de Bază pentru Clienţi
CUSTOMER FOCUS – Servicii Superioare pentru Clienţi
CUSTOMER SERVICE RECOVERY – Rezolvarea Reclamaţiilor Clienţilor
OVER THE PHONE – Abilităţi de Comunicare Telefonică pentru Call Center
STRATEGY AND CUSTOMERS - Management Strategic pentru Îmbunătăţirea Relaţiilor cu Clienţii
BRAND NEW SERVICES – Servicii Noi pentru Clienţi
Atât pentru Îmbunătăţirea Relaţiilor cu Clienţii cât şi pentru Dezvoltarea Vânzărilor, clienţii noştri pot alege:
Evaluarea şi măsurarea rezultatelor investiţiei
Noi încurajăm clienţii să măsoare rezultatele investiţiei într-un program de consultanţă. Pentru programele de creştere a vânzărilor, recomandăm clienţilor noştri un sistem de indicatori pe care îi măsurăm la începutul intervenţiei şi la sfârşitul acesteia. În acest fel, clienţii noştri pot vedea rezultatele investiţiei şi pot aprecia valoarea programului oferit.
si / sau
Follow up
Cea mai valoroasă acumulare pentru oameni este atunci când pun în practică ceea ce au învăţat într-un program de training sau coaching. Customer Focus oferă diverse instrumente de follow up de tip Classroom sau Self Learning (asistat de calculator), cu ajutorul cărora, participanţii pot exersa abilităţile şi cunoştinţele pe care le-au experimentat într-un program de training. |