HRMarket-Catalogul Resurselor Umane din Romania

Acasa
Despre noi
Firme de recrutare
Firme de training
Firme de consultanta in HR
Locuri de munca
Stiri si noutati
Articole si interviuri

 

Cerere inscriere firma
Inscrie-ti si tu firma acum in primul catalog de Resurse Umane din Romania!
Cautare in HR Market
Newsletter HR Market
Ultima companie inscrisa in catalog
Best Consulting




 
 
Top Firme HR
Lugera&Makler
 
Downie management Consulting
 
EXCON CONSULTANTA
 
PSIHOSELECT
 
Sincron HR
 
APT
 
TBS
 
Trainart
 
Acasa Blog Parteneri Contact
 
 
 
 
Smart Management Agency
 

Descrierea firmei:

Smart Management Agency este o agenţie specializată în domeniul resurselor umane, ce oferă servicii complexe, de la recrutarea şi plasarea de personal pentru toate nivelurile profesionale şi manageriale pană la consultanţă şi audit organizaţional. Dispunând de experienţa profesională a consultanţilor noştri şi de instrumente specifice resurselor umane (baze de date extensive, instrumente de evaluare şi design organizaţional etc.), agenţia noastră va oferă posibilitatea de a găsi şi atrage cei mai buni specialişti, dar şi de a optimiza activitatea internă a organizaţiei şi de a va dezvolta angajaţii în acord cu business planul şi stategia de viitor a companiei Dumneavoastră.


Smart Management Agency furnizează servicii de calitate, ce vin să dezvolte cunostinţele, să ridice gradul de pregătire al angajaţilor şi să crească şansele de angajare a tuturor celor ce intra în relaţie cu noi, pentru a-şi atinge stilul de viaţă dorit, obiectivele lor profesionale.
Serviciile noastre au la bază înţelegerea profundă a nevoilor şi cererilor angajatorilor având ca principal obiectiv asigurarea unui proces rapid şi complet de recrutare, menţinere şi dezvoltare a resursei umane, a companiilor client.

 

 Servicii oferite:

Smart Management Agency vă oferă sprijinul în realizarea obiectivelor dorite, în următoarele domenii:

  1. Recrutare de personal
  2. Închiriere forţă de muncă
  3. Training / Instruire
  4. Dezvoltare organizationala
  5. Consultanţă şi audit
  6. Outplacement
» Recrutare

Consultanţi cu relevanţă în companii multinaţionale, specializaţi în recrutare pentru activităţi variate (vânzări, marketing, finanţe, resurse umane, juridic, IT, producţie etc.) vor căuta şi vă vor prezenta candidatul potrivit pentru postul solicitat de dumneavoastră.

  1. Elaborarea profilului postului
  2. Elaborarea profilului candidatului
  3. Stabilirea de comun acord a modului concret de recrutare (abordare directă, anunţuri, bază de date)
  4. Recrutare şi selecţie (inclusiv teste de specialitate pentru anumite posturi)
  5. Prezentarea şi evaluarea candidaţilor
  6. Asistenţă în procesul de angajare

» Închiriere forţă de muncă

Sunt situaţii în care aveţi nevoie de unul sau mai mulţi angajaţi pentru o perioadă limitată, dar planul de personal nu vă permite această încărcăre; sau poate volumul mare de formalităţi la angajare ca şi la încetarea activităţii reprezintă o problemă pentru dumneavoastră.
Cei de care aveţi nevoie în asemenea situaţii sunt angajaţii societăţii noastre. Noi ne ocupăm de toate formalităţile legate de calitatea lor de angajaţi. Ei vor desfăşura activitatea solicitată de dumneavoastră cu maximum de profesionalism, pe întreaga durată a contractului:

  1. Înlocuire temporară a unor angajaţi aflaţi în absenţă îndelungată (concediu de maternitate, medical, stagiu militar etc.)
  2. Activităţi sezoniere sau vârfuri de activitate cu durată limitată
  3. Activităţi speciale de scurtă durată (promoţii, evenimente, târguri şi expoziţii, translatori etc.)

» Training / Instruire

Pentru a alege cursurile potrivite obţinerii rezultatelor de care compania dumneavoastră are nevoie, specialiştii noştri vor identifica mai întâi nevoile de instruire şi dezvoltare la nivelul organizaţiei, analiză în urma căreia domneavoastră veţi lua decizia corectă.
Agenţia noastră asigură programe de instruire specifice, pe domenii de larg interes ca:

  1. Abilităţi de vânzare şi mercantizare (bazic)
  2. Marketing
  3. Comunicare
  4. Abilităţi de prezentare
  5. Managementul schimbării
  6. Managementul conflictelor
  7. Dezvoltarea şi întărirea echipei
  8. La încheierea fiecărui curs, Smart Management Agency pune la dispoziţia clientului un raport de evaluare al rezultatelor cursului.
» Reorganizare şi dezvoltare organizaţională

Are ca scop optimizarea dimensiunii şi structurii organizaţiei în concordanţă cu dimensiunea afacerii, precum şi a obiectivelor de dezvoltare pe termen scurt şi mediu.

  1. Analiza organizaţiei – dimensiune şi structură
  2. Elaborarea fişelor de post conform cerinţelor Codului Muncii
  3. Analiza şi evaluarea posturilor – matricea relativităţii funcţiilor
  4. Elaborarea organigramei – formatul organizaţional optim
  5. Identificarea nevoilor de dezvoltare ale organizaţiei
  6. Implementarea schimbărilor necesitate de noul format organizaţional

» Consultanţă si audit

Serviciile noastre de consultanţă sunt dedicate sprijinirii clientului în acţiunile de îmbunătăţire a performanţelor, atât la nivelul organizaţiei cât şi la nivelul angajaţilor, eficientizarea activităţilor de bază sau de suport, precum şi facilitarea relaţiei cu autorităţile, din punct de vedere al cerinţelor legale pe domeniile specifice de personal, securitatea şi sănătatea muncii, financiar / fiscal etc.
Serviciile noastre de consultanţă includ:
 •    Administraţie Personal şi Resurse Umane:

  1. Audit de personal
  2. Elaborarea fişelor de post
  3. Identificarea nevoilor de dezvoltare organizaţională
  4. Implementarea schimbărilor organizaţionale
  5. Elaborarea sistemelor de bonusare pentru forţa de vânzări
  6. Asistenţă şi sprijin în domeniul legislaţiei muncii, elaborarea de proceduri specifice
  7. Elaborarea sistemului de salarizare şi implementarea acestuia
  8. Studii asupra gradului de satisfacţie şi motivare a angajaţilor, inclusiv planul de măsuri şi implementarea acestor

» Outplacement

Outplacement-ul este serviciul prin intermediul caruia angajatorul şi angajatul sunt asistaţi pe parcursul unui proces de remodelare a structurii instituţionale şi a numărului de angajaţi. Acest serviciu are ca principale efecte:
• consolidarea imaginii de angajator a companiilor, prin implementarea celor mai adecvate soluţii de redirecţionare catre piaţa muncii a excedentului de personal existent
• punerea în valoare a potenţialului uman, prin oferirea celor mai adecvate soluţii de plasament
• reducerea stresului asociat procesului de disponibilizare prin oferirea de consultanţă
şi consiliere profesională
• identificarea de direcţii de dezvoltare individual, prin reorientare ocupaţională.

Programul “Smart Outplacement” asigură:
• asistenţă pentru definirea strategiei de reducere de personal  
• testarea individuală a personalului disponibilizat pe niveluri ierarhice şi grupe ocupaţionale, în vederea evaluării (profilul psihologic, identificarea punctelor forte şi a nevoilor de îmbunătăţire)
 • consiliere individuală şi de grup, în vederea punerii în valoare a potenţialului uman identificat în cotextul pieţei de muncă şi a oportunităţilor existente:
• elaborarea documentelor necesare: CV, scrisoare de intenţie, consiliere privind prezentarea la un interviu de angajare (eventual cu simularea unui astfel de interviu);
• consultanţă pentru găsirea de soluţii alternative de identificare a unui loc de muncă:
- facilitarea accesului la companiile potenţial angajatoare (eventual firmele din acelaşi domeniu de activitate cu fostul angajator)
- grupuri de contact: asociaţii ( HR, comerciale), asociaţii şi cluburi ale managerilor strategici)
- răspunsuri la anunţuri
- participarea la târguri de locuri de muncă
- activarea retelei personale de contacte a persoanei disponibilizate
- înscrierea în baza de date a Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă cât şi a companiilor de recrutare
- postarea întregului personalul disponibilizat în cadrul secţiunii “Outplacement” al web site-ului jobbing.ro
• comunicarea derulării proiectului prin intermediul web site-utui “Comunicatedepresa.ro
• intermedierea relaţiei între potenţialii angajatori şi candidat (stabilirea interviurilor, feedback în urma acestora)
• consilierea celor interesaţi în vederea deschiderii propriilor afaceri
• identificarea şi facilitarea înscrierii în cursuri de reconversie profesională a celor interesaţi
• menţinerea relaţiei cu firma client, beneficiara serviciilor de outplacement (rapoarte periodice privind desfăşurarea întregului proces).

 

Web:

 

Contact:

  • adresa: Bd. Unirii nr.45, Bl. E3, Sc.2, Et. 3, Ap.42, Sector 3, Bucuresti
  • telefon: 021 3226900 / 031 1041630
  • fax: 021 3233430
 
 
footer
    Blog Parteneri Contact Termeni si conditii  
 
Copyright © 2006 - 2009 HRMarket.ro. All rights reserved.
programming by AdWorks webdesign