HRMarket-Catalogul Resurselor Umane din Romania

Acasa
Despre noi
Firme de recrutare
Firme de training
Firme de consultanta in HR
Locuri de munca
Stiri si noutati
Articole si interviuri

 

Cerere inscriere firma
Inscrie-ti si tu firma acum in primul catalog de Resurse Umane din Romania!
Cautare in HR Market
Newsletter HR Market
Ultima companie inscrisa in catalog
Best Consulting




 
 
Top Firme HR
Lugera&Makler
 
Downie management Consulting
 
EXCON CONSULTANTA
 
PSIHOSELECT
 
Sincron HR
 
APT
 
TBS
 
Trainart
 
Acasa Blog Parteneri Contact

 

Stiri si noutati din domeniul Resurselor Umane

 
 

01 Martie 2007 - TRAINART in parteneriat cu ASER organizeaza cursul deschis-Introducere in viata si cultura organizatiilor - 24 martie 2007

TRAINART in parteneriat cu ASER organizeaza in premiera pe piata din Romania cursul deschis

Introducere in viata si cultura organizatiilor


Despre noi

Compania TRAINART, infiintata in anul 2006, s-a nascut ca un raspuns firesc la nevoile si cerintele companiilor consumatoare de training de pe piata romaneasca, si anume: rezultate concrete in viata reala a cursantilor si aplicabilitate practica imediata a conceptelor predate in cadrul cursurilor.

Astfel, in calitate de specialisti in pregatirea si derularea sesiunilor de training in domeniul soft skills, la TRAINART ne axam pe trei caracteristici esentiale care aduc beneficiile mai sus mentionate companiilor client : intelegem business-ul clientilor nostri, descoperim potentialul fiecarui participant la curs si construim sesiuni de training unice si relevante.

Cui se adreseaza cursul

Studentilor care doresc sa aiba succes si realizari la viitorul loc de munca
Studentilor deja angajati (part-time sau full-time) in cadrul unei companii si doresc sa faca fata provocarilor la locul de munca

Cum s-a nascut ideea acestui curs

"Tocmai pentru ca una din valorile fundamentale TRAINART este dezvoltarea potentialului uman, consideram ca o zona mai putin acoperita in ceea ce priveste programele de dezvoltare o reprezinta cea a cursurilor dedicate studentilor sau celor proaspat absolventi care sa ii pregateasca pentru actuale sau viitoare posturi in diverse companii.

Privind inapoi la viata de student, am ajuns la concluzia ca de multe opri, facultatea nu ne pregateste pentru viata si pentru realitatile care ne vor intampina in diversele companii in care vom lucra.
Tocmai aceasta aplicabilitate practica a conceptelor si teoriilor studiate la scoala este deficitara de cele mai multe ori. De aceea, din ce in ce mai mult studenti lucreaza part-time sau full-time inca din primul an de facultate. Evident, prima motivatie este aceea de a avea bani insa consideram ca a doua este aceea de a castiga experienta care sa ii ajute in viitor.
Se intimpla insa de foarte multe ori ca primul sau primele locuri de munca sa se constituie in experiente mai grele care ne supun la incercari destul de mari, tocmai pentru ca nu suntem obisnuiti cu acel sistem, cu specificul acelei companii.
Uneori avem noroc si nimerim intr-o companie buna, spunem noi, si atunci integrarea este mai usoara. Insa de cele mai multe ori lucrurile nu sunt asa cum ne-am imaginat si descurajam. Nu avem cui sa cerem ajutorul, nu suntem siguri daca este bine sa punem anumite intrebari sau nu, ce sa facem pentru a fi acceptati si in acelasi timp a demonstra ca suntem talentati si multe altele.
De aceea s-a nascut ideea de a usura aceasta integrare printr-o Introducere in viata si cultura organizatiilor " , declara Adriana Boscanici, Managing Partner la TRAINART.

Obiectivele cursului

In urma participarii la acest curs, vom avea raspuns la intrebarile:
Ce sa facem pentru a avea succes la locul de munca?
Cum sa ne comportam pentru a fi recunoscuti si apreciati la locul de munca?
Ce atitudini si comportamente sunt recomandate in functie de tipul de organizatie in care activam?
Care sunt regulile de baza de care trebuie sa tinem cont atunci cand lucram intr-o organizatie?

Din subiectele pe care le vom aborda, mentionam :
prima noastra zi/saptamana/luna la locul de munca
- abordarea care ne aduce succes
- etape in cunoasterea organizatiei
tipuri de cultura organizationala cum le identificam si cum ne adaptam fiecarui tip de cultura in parte
stiluri de personalitate contributia acestora la crearea si influentarea mediului de lucru
mini-ghid de comportament la locul de munca

Materielele care vor fi inmanate la finalul cursului sunt diploma de participare si un mic manual Introducere in viata si cultura organizatiilor .

Perioada, durata si locul de desfasurare
cursul are loc in data de 24 martie, 2007
durata este de 1 zi (09 :00 18 :00)
locul de desfasurare este British Council (Brit [email protected])
Valoarea investitiei
investitia in participarea la acest curs este de 150 RON/persoana (TVA inclus)


Acest program este organizat in parteneriat cu asociatia studenteasca ASER, care se implica foarte activ in dezvoltarea studentilor si pregatirea acestora pentru impactul cu viata reala. Proiectul este si un prim mic pas in ceea ce inseamna responsabilitatea sociala iar acest parteneriat cu ASER are o valoare deosebita intrucat impreuna putem sprijini tanara generatie.

Mai mult decat atat, consideram ca de pe urma acestui program au de castigat si companiile care vor angaja in viitor participantii la acest curs, intrucat integrarea lor va fi mult mai lina si de o durata sensibil miscorata.

Pentru detalii si inscriere va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail : [email protected]


footer
    Blog Parteneri Contact Termeni si conditii  
 
Copyright © 2006 - 2009 HRMarket.ro. All rights reserved.
programming by AdWorks webdesign